Het is weer zover

10 juli 2017 - Dordrecht, Nederland

Beste vrienden, familie en geïnteresseerden,

Het is weer zover, het is vakantie periode en we gaan weer op pad. Deze keer gaan we wederom naar het noorden. Het is zoals de titel al doet vermoeden, Zweden geworden.

Deze keer gaan we het iets spannender doen, namelijk op de bonnefooi op pad. We hebben maar een ding geregeld en dat is ons verblijf op het eiland Götland. Verder gaan we gewoon rijden en hopen dat we kunnen slapen. We hebben wel een idee van de reis in ons hoofd.

We zullen via Denemarken, over de brug naar het zuiden van Zweden gaan, dan onderlangs richting Kalmar, hier vlakbij varen we over naar Gotland waar we 3 nachten zullen blijven. Van hier varen we richting Stockholm. Na 2 of 3 nachten gaan we verder met als voorlopig einddoel Gotenburg aan de andere kant van het land. Na Gotenburg zullen we weer richting huis aan gaan. De route zie je globaal op het kaartje.

De vertrekdatum staat nu met potlood op 12 augustus. Dus tot dan!!

Raymond en Silvia

1. Wendy de Vos:
    11 juli 2017
    Dat wordt een spannende vakantie voor Sylvia!
  2. Renée van der Waal:
    19 juli 2017
    Hè, wat leuk. Hebben jullie een bruggenpas gekocht? Die brengt zijn geld op want de tol is schrikbarend hoog. Twee tolbruggen en je hebt je geld terug. Jullie gaan over 'The Bridge' over de Örense? Imposant.
  3. Tesla naar Zweden:
    19 juli 2017
    Hi Renée, bedankt voor de tip. Wij gaan met de boot over van Duitsland naar Denemanken en daarna met de brug naar Zweden. Ik koop een combiticket bij de boot, dus moet goed gaan. De brug naar Zweden doen we nu voor de tweede keer, dus we weten wat ons te wachten staat.