24 augustus 2017 - de roadtrip richting Göteburg

24 augustus 2017 - Brodalen, Zweden

Vanmorgen zijn we op tijd opgestaan, we willen vandaag richting Göteborg rijden en wellicht aankomen, maar dat zien we wel. Na het ontbijt, uitchecken en de auto inpakken gaan we rijden.

Op naar Karlstad, dit is de plaats met de eerste supercharger. Hier laden we voldoende bij om de volgende supercharger te halen in Tanum. Dit is een grote met 16 superchargers en we zijn er alleen. Tijdens het laden lopen we een rondje door het winkelcentrum en drinken een kopje koffie. We besluiten na al zo'n 6 uur onderweg te zijn, niet meer naar Götenburg door te rijden. Dat is hiervandaan nog bijna twee uur rijden.

We boeken een leuke B&B in Brodalen, nl. Villa Bro. Dit is een oud landhuis met een aantal kamers. We zijn met zo'n 10 gasten voor deze nacht, dus dat is rustig voor hun. Maar voor we naar Villa Bro gaan, gaan we eerst naar enkele rotstekeningen die vlakbij de supercharger zijn, dus die moet je even meepikken. Ze liggen verspreid in het gebied, maar je kan met de auto er best dichtbij komen en hoef je alleen het laatste stukje te lopen.

Morgen gaan we verder naar Götenburg voor dit weekend.

1. Greet:
    25 augustus 2017
    Weer leuke verhalen wij genieten er van al gaan we zelf niet graag weg nog een fijne vakantie groetjes jan en Greet